Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

14 mars 2013

Vår-rea och mer påskpyssel


Struntade i origami-haren idag och satsade på ett litet ägg att hänga i påskriset istället. Klädde ett styrolitägg med servettdekoupage och dekorerade med små pappersspiraler (quilling) och en liten pappers-rosett på toppen. Blev ju riktigt fint om jag får säga det själv.

Blev på så gott humör av att solen skiner att jag bestämde mig för att köra lite vår-rea också. Har lagt upp alla färdigsydda bokstavskuddar och kuddfodral till riktiga fynd-priser. Just nu ligger det bara här:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.637090359640820.1073741825.116992444983950&type=1
men under kvällen ska jag fixa det i webshoppen också. Hjälp mig rensa i lagret :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar