Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

15 mars 2013

En klassiker

Hade tänkt göra garn-kycklingar idag men hade nästan inget gult garn. Mallen var redan klar så då satsade jag på turkos bollar istället. Kycklingar kan jag göra i helgen när jag hunnit skaffa mer garn.
Ni minns väl den här gamla klassikern? De stora tjejerna ville absolut pröva på att göra egna och lilla M ville absolut att jag skulle göra en åt henne medan hon tittade på. Gullunge!
Trevlig helg på er allihop!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar