Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

23 mars 2013

Disktrasa till påsk

Tog hela familjen med till svärföräldrarnas sommarstuga över helgen. Lugn, ro, utelek och pyssel.
Vi provade att måla på disktrasor och det tyckte alla tjejerna var kul. Textilpennor och strykfixering gör att de fina mönstren finns kvar och inte försvinner ut med diskvattnet.
Jag valde att göra små kycklingar på min. Förhoppningsvis piggar den upp köket lite till helgen:-)
Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar