Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

10 december 2012

Ansiktsmålning, 1-års jubileum och 6-års kalas

I helgen hann jag både med att ansiktsmåla ett gäng glada barn i lekrummet i affärshuset Storken och fixa maskeradkalas för mellandottern A. Lekrummet i Storken firade 1-års jubileum och där blev det både tomtar, tigrar, snöprinsessor och fjärilar. Nyblivna 6-åringen A ville absolut vara Tingeling på sitt kalas och då fick jag möjlighet att testa en annan typ av målning.
I år står det en hel del nya färger, penslar och andra tillbehör för ansiktsmålning på min önskelista. Hoppas Tomten tycker jag har varit riktigt snäll ;-)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar