Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

26 november 2012

Paketkalendrar och julmarknad

Nu är presenterna till paketkalendrar i webbutiken slut för i år. Vad kul det har varit att packa alla lådor med pyssel och skoj och vad kul att så många hittade min lilla butik i år. Ser redan fram emot att planera kalender-innehållet inför julen 2013.
Nu laddar jag dock för julmarknaden i Lygnared 1/12 och på dagens att-göra-lista står det "baka lussekatter" och "dela ut flyers". Bara att sätta igång.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar