Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

2 maj 2011

Leverans till Norge

Idag har jag sytt färdigt två vårklänningar som ska få åka hela vägen till Norge. Tänk vad roligt att det finns människor utanför de Svenska gränserna som tycker om Kuckiluras kläder. Jag blir både stolt och glad.
Fick sätta mig en stund och gå igenom min beställningslista idag också. Många olika, roliga saker står det på den och kanske kan jag komma iväg på liten inköps-tripp i morgon så jag kan uppdatera mina bokstavstyger. Har fått förfrågningar om allt från New England stil till Shabby chic och Hello Kitty. Kul att alla tycker om så olika färger och mönster. Det betyder ju att mitt jobb aldrig slutar vara kreativt och inspirerande.
Tack för idag och God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar