Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

3 maj 2011

Inköp med mera

Det blev en blandning av inköpsresa och familje-outing idag eftersom jag fick äldsta dottern med mig till tygriket. Tåligt satt hon där och väntade och väntade och väntade medans jag travade rad upp och rad ner bland alla underbara, ljuvliga tyger. Kände lite här, klämde lite här, jämförde några, kollade priser, klämde lite till, gick tillbaka, jämförde mer....


Tillslut fick hon spela spel på min iphone och i kassan fick hon välja 4 olika band att köpa med hem till sin pyssellåda. Vi åt medhavd matsäck i bilen på parkeringen och avsluta det hela med varsin dammsugare med grön marsipan. Alla var nöjda och glada!


Fick två både roliga och spännande jobbförfrågningar idag också men det skriver jag mer om lite senare. Än så länge hänger det i luften och det är roligare att berätta när allt är spikat och klart. Håll tummarna!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar