Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

29 april 2011

Uppdaterad webbutik

Nu har jag fått tummen ur och uppdaterat både websida och webbutik. Ny framsida, nya produkter, nya lite allt möjligt. Känns så otroligt skönt! Fick lagt upp en hel del kläder från förra årets kollektion under REA-kategorin. Bara några få storlekar kvar men säljer jättebilligt så passa på om ni är shopping-sugna. I helgen ska jag försöka bli klar med två beställda vårklänningar. Hade ju tänkt lägga upp den modellen i webbutiken också men jag har sytt så många redan att tygerna börjar ta slut. Kul, kul!
Sen var det den där deklarationen också....
KRAM!

1 kommentar:

  1. Kul! Webbutiken ser fin och sommarfräsch ut. :) Älskar midsommarkransarna. /Pia

    SvaraRadera