Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

27 april 2011

Kuckiluras webbutik

Inte en dag för tidigt är det nu äntligen dags att lägga in lite nyheter i webbutiken.
Att jag (från och med 1 maj) inte längre är sjukskriven innebär tyvärr inte att jag kan jobba fullt ut. Kroppen säger ifrån HÖGT OCH TYDLIGT när jag inte sköter mig! Något jag får lära mig att leva med...
Men, hur som helst, nu har jag i alla fall lyckats få ihop både vår- / sommarplagg och finfina sommar-tillbehör så jag har något att börja med. Jag får fylla på med mer undan för undan.

Länk till Kuckiluras butik: http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=17870

En vän till mig, som också är egen företagere, delade med sig av fantastiskt roliga och inspirerande nyheter igår. Hon satsar på egen butik med bakade ljuvligheter. Nu går hjärnan på högvarv här hemma kan jag säga...
Njut nu av den vackra (pollenmättade) våren!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar