Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

31 maj 2011

Dags att resa

Väskan är packad och i morgon bär det iväg. Känns oerhört svårt att lämna barnen hemma även om jag vet att de blir väl omhändertagna och att de absolut inte skulle uppskatta tygshopping i Peking.
Har en lång önskelista från de två äldsta flickorna med allt ifrån skrivböcker och glittriga t-shirts till HelloKitty-datorer med fjädrar runt. Det sista kanske blir svårt men nog finns det mycket kul att köpa i Kina.
Ska försöka uppdatera bloggen direkt från Peking men lovar ingenting. Ibland fungerar saker och ting som de ska ibland inte....
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar