Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

9 juni 2011

Åter vardag

Då var man hemma igen. Vilken underbar resa vi har haft. Förutom en viss jetlag så känner jag mig mer än redo att sätta tänderna i de jobb jag har kvar innan sommarlovet tar vid.
Startade med tyg-shopping och mönsterritning idag.
I morgon blir det ännu en rockabilly-klänning och så ska jag bli fotograferad ihop med några av mina skapelser för lokaltidningen.
Ska vara med i näringslivsbilagan nästa vecka ihop med två andra otroligt kreativa och duktiga designers från trakten. Känns givetvis helt galet att jag med mitt lilla företag ska stå omnämnd i samma artikel som två framgångsrika kläddesigners och deras företag men jag försöker intala mig att kanske, kanske är det så att folk faktiskt tycker att det jag skapar trots allt är ytte pytte, liiiiiite fint och trevligt.
Barnen tycker i alla fall att det är väldigt roligt att få se mamma i tidningen och det värmer ju hjärtat mer än något annat.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar