Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

11 mars 2011

Vårklänning

Idag avslutade jag en beställning som legat och väntat i flera veckor. Tur jag har så snälla kunder som låter det ta den tid det tar.
Har ytterligare två beställningar på den här klänningen. Den ena ska vara precis lika dan fast i mindre storlek och den andra ska ha en annan ringning utan puffärm. Kul med kunder som kommer med lite egna idéer:-)
Jag hoppas tygerna räcker så mina egna tjejer också kan få varsin. Jag tycker verkligen om den här klänningen!

Trevlig helg på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar