Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

10 mars 2011

Pomp de Lux

I kväll ska jag gå på barnklädesparty och titta på Pomp de Lux vår- och sommarkollektion. Jag älskar deras kläder; så fina, så inspirerande och ljuva.
Borde kanske inte göra reklam för andra kläder än mina egna men skapandet är ju en härlig, kreativ process och däri ingår absolut att se vad andra skapar. Blev glad när jag kikade på deras hemsida för de har lagt till lite mer färg på sina kläder. Alla barn passar ju inte i bleka, skira pasteller...(Biden lånad från www.pompdelux.se)
Ute faller tung blötsnö men här inne spirar vårkänslorna.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att gå på klädparty! Jag håller med dig om att en viktig del i syandet är just inspiration och stöd och pepp från andra! Det gör ju det hela ännu roligare och gör att man inte ger upp om en söm blir fel om och om igen!

    Ha det så kul ikväll! Jag hoppas att du kommer hem med massor av bra idéer! :D

    SvaraRadera
  2. Kom hem med hela huvudet fullt av ideer, härlig inspiration och lite mindre pengar på kontot ;-)

    SvaraRadera