Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

9 mars 2011

Första plagget efter paus

ÄNTLIGEN! Nu är första plagget färdigsytt efter denna evighetslånga vila från allt vad sömnad heter. En specialbeställning i form av vändbar väst till liten pojk. Det tog otroligt lång tid, eller rättare sagt, jag lät det ta otroligt lång tid eftersom jag inte riktigt vet hur kroppen reagerar än. Har dessutom fått för mig att börja promenera, varje dag. Och då är jag inte typen som lugnt spankulerar omkring utan det blir mer power-walk. Känns jättebra trots träningsvärk både här och där. Är inte helt säker på vad sjukgymnasten kommer att säga om detta tilltag men att röra sig kan väl aldrig bli fel :-)
Glad kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar