Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 november 2010

Sykurs till våren

Jag ska bli fröken :-) Har anmält mig som kursledare till Medborgarskolan och idag såg jag på deras hemsida att mina två kurser ligger ute. En kvällskurs med inriktning mot barnklädessömnad och en helgkurs som är mer inriktad på mindre projekt till hemmet eller något till barnen. Det ska verkligen bli jätteroligt. Både nybörjare och de som är lite mer vana är välkomna så det blir nog en del individuell hjälp även om jag har tänkt en liten, gemensam genomgång varje träff.
Fast tänk om någon ställer svåra frågor.... Hua! Måste kanske dra fram mina gamla pärmar med materialkännedom, tvättråd och mönsterkonstruktion. Tur det inte börjar förrän i mars så jag har lite tid på mig :-)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar