Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

22 november 2010

Ja se det snöar...

Nu är världen vintervit och igår var jag och äldsta dottern på årets första julmarknad. Sprakande brasa, levande ljus, julmusik, nybakade lussekatter och underbara saker att önska sig eller kanske ge bort till nära och kära. Det var en mycket trevlig upplevelse och den gav mig massvis med inspiration inför min egen julmarknad. Bara knappa två veckor kvar nu. Har börjat sålla bland mina idéer. Måste inse att jag inte hinner allt...
Förövrigt började dagen med ett besök hos tandläkaren och fy vad det var dyrt att ha slarvat med tandborstningen! Nu blir det tandtråd och flourskölj i fortsättningen.
Har hunnit klippa 4 mjukisklänningar också men nu är det randiga tyget slut tyvärr. Det blir två med lila ärmar, en med svarta och en med grå/svartrandiga. Hittade stuvbitar i skåpen och tänkte det kunde vara kul med olika färger om man vill syskonmatcha. Min syster beställde en till sin lilla dotter och ville ha grå ärmar. Det blev riktigt fint. Glömde tyvärr att ta en bild innan jag skickade iväg den...
Ha en härlig dag allesammans. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar