Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

21 oktober 2010

Visning

I kväll är det äntligen dags för visning igen. Den här gången ska jag till Göteborg, närmare bestämt Haga. Denna ljuvliga stadsdel med roliga affärer, mysiga caféer, vackra hus och rara innergårdar. Det enda som oroar mig lite är de mörka snömoln som tornar upp sig vid horrisonten. Sommardäck, snöstorm och mörker är ju ingen lyckad kombination direkt... Men vad gör man inte för sitt älskade företag ;-)
Håll tummarna att jag kommer både dit och hem i gott skick!

KRAM

Bilden lånad av arnepe1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar