Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 oktober 2010

En rosa mammut

Idag var vi och hämtade en rosa barnsäng från några bekanta. Deras yngsta dotter har vuxit ur den och våran lilla M kommer snart att ha vuxit i den. Tills dess ska den få vara mys-säng till dom två stora tjejerna. Den står perfekt i en liten alkov i M´s sovrum och jag har lovat att sy draperier som man kan dra för och göra koja. Jag älskar att komma på nya projekt här hemma men jag önskar verkligen att jag hade lite mer tid...
Egna bilder får det bli när draperiet är klart. Den här är lånad från IKEA.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar