Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

24 oktober 2010

Kuckilura på Tradera

Tänkte det kunde vara dags att lägga ut några demoex på Tradera igen. En Mauritz pojkskjorta, en Clove damklänning och en härlig sjal att svepa in sig i. Skynda fynda ;-)
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=897177&listtype=BuyNow
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. nu har jag bjudit!
    stort tack för jättesött hjärta!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tyckte om hjärtat. Det blir många sådana inför marknaden. Tack för tipset! Håller tummarna för dig på Tradera:-)

    SvaraRadera