Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

26 oktober 2010

Julmarknad


Planerar för fullt vår härliga julmarknad som ska gå av stapeln 4 december. 11 bord är hittills bokade och jag hoppas vi blir ännu fler. Du kanske känner någon som vill vara med? Då är det bara att höra av sig till mig! För mer info se www.kuckilura.se
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar