Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

14 oktober 2010

Visning

I kväll är det dags för Kuckilura-visning ( låter trevligare än homeparty) å varför lämnar jag alltid allting till sista minuten?
Känns som jag har 1000 saker kvar att fixa (som den perfektionist jag nu är). Samtidigt är ju det här det roligaste jag vet. Att träffas hemma hos någon, få visa mina kläder och saker, fika, bolla ideér och , förhoppningsvis, sälja något också. Det blir mycket mer personligt än när jag säljer via webbutiken och det gillar jag. Kuckilura ska ju vara personligt :-)
Ok, dags att märka upp vis-exen och hitta matchande galgar.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar