Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

13 oktober 2010

Haklappar åt alla

Har fyllt på lagret med haklappar. Tre nya färger / mönster blev det. Barbapapa och vita prickar på svart och röd botten. Fodrar dom med mjuk flanell på baksidan eftersom jag tycker plastade material är så hårda mot len och go babyhud :-)
Måste köpa mer snedremsor nu för det går åt ca 1,5 meter till varje haklapp och det glömde jag helt av när jag var och shoppade förra veckan. Typiskt!

Sydde babyvantar i fleece i går kväll men när jag satte dom på lilla M´s händer idag upptäckte jag att dom var för små för en 1-åring och att mudden var alldeles för kort. Ja ja, skapandet är en process :-) Ska klippa ett nytt par och hoppas dom blir perfekta!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar