Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

12 oktober 2010

Klänning till alla vackra mammor, kvinnor, tjejer och damer

Det var så många som efterfrågade ytterligare en variant av höstklänningen så här kommer den. Ett mörkare brunt tyg än i den första men med samma typ av tryck. Gillar allt som man enkelt kan matcha till svart för det har de flesta något av i garderoben. Ett par strumpbyxor, leggings, en top eller långärmad tröja. Det blir jättefint tillsammans!
La till en bit knypplad spets i ringningen för att den skulle skilja sig lite mer från första klänningen. Blev fint tycker jag och dessutom har jag sytt en sjal i benvitt, med spets, som man kan ha till. Den hänger just nu på tork i tvättstugan eftersom jag hade glömt tvätta tyget INNAN jag sydde. Vill ju inte att den ska krympa eller något annat trist när den hamnar hos kund.
Har fått hem vår- och sommarkläderna, som inte blivit sålda, från FreshMilk idag. Nu är Kuckilura-kategorin tom tills dom lägger upp höst- och vinterkläderna. Hoppas det blir snart:-) Vår- och sommarkläderna får hänga med ut på visningarna till reducerat pris. Blir något kvar hamnar dom i webbutiken så håll utkik om ni är sugna på att fynda ;-)
Ha en trevlig kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar