Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

6 oktober 2010

Som om jag inte hade nog med tyg...

Jag var bara tvungen att komplettera med ett nytt tyg till damklänningen, lite jultyger, öljetter, kantband, knappar, tyll, jeanstyg, tråd, dragkedjor mm. mm.
Jag kan gå och drälla i en tygaffär hur många timmar som helst. Känner, tittar, funderar, känner igen, provar olika kombinationer, går några varv...
Tillslut kokar hjärnan över av idéer och inspiration och hur lätt är det då att bestämma sig? JÄTTESVÅRT!
Tror jag lyckades komma hem med rätt saker i alla fall. Nu har jag 1000 saker att sy. Bara att sätta igång. Ha en skön kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar