Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

9 september 2010

Hälsningar från skjortfabriken


Klänningar och tunikor är klara för leverans till FreshMilk. Bara skjortorna kvar. Känner mig som en mini-fabrik och det monotona i att sy samma sak om och om och om igen är verkligen glädjedödande :-(

Tur att lyckan är desto större när allt hänger där nysytt, nystruket och färdigt att packas ner och skickas iväg till nya ägare. Då bubblar det i hela kroppen av både stolthet och glädje.

Har satt en deadline till i morgon kväll så det är bara att jobba på. I helgen ska jag och stor-tjejen på mamma-barn läger och då vill jag nämligen kunna koppla av och bara njuta av att vara mamma. Viktigt att inte glömma av det när beställningarna hopar sig!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar