Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

7 september 2010

Midori är här


Ytterligare en supermjuk, underbar tunika. Kan man ha för många?? Håller på att sy upp ett gäng som ska skickas till FreshMilk nästa vecka tillsammans med lite annat smått och gott. Babymanchester är en klar favorit eftersom den är mjuk som velour och funkar lika bra att sy byxor, klänningar, kjolar, tunikor och jackor i. Perfekt helt enkelt!
Midori (betyder grön på japanska) har klädda knappar bak och kantband i härligt lila. Tanken är att man ska kunna syskonmatcha med Anzu klänning och komplettera med Umeko puffbyxor. Lilla M trivdes i alla fall mycket bra i sin nya outfit :-)
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar