Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

11 september 2010

Jag har lärt mig något nytt

Jag och äldsta dottern är på mamma-barn läger. En årlig utflykt vi gärna följer med på. Idag fick barnen göra fina kort med potatistryck och vi mammor fick prova på att scrappa. Jag har gjort några albumsidor för länge sedan och köpt på mig en hel del scrapbook-material på Panduro-rea men känner aldrig att jag har ordentligt med tid för att sätta igång på allvar. Idag har jag dock kommit på andra tankar för det var ju jätteroligt! Att göra kort gick dessutom mycket snabbare än att göra albumsidor och kan jag bara lära mig att sänka ambitionsnivån något så är detta absolut en hobby jag kan tänka mig att göra mycket mer av.
Alltid kul att lära sig något nytt!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar