Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

17 juli 2010

Lindex-rea

Lördag, molnigt, långtråkigt.
Kungsbacka ligger nära så det blev en utflykt dit med hela familjen. Slank in på Lindex rea med barnen och upplevde glädjen hos en 5- och en 3- åring som får välja fritt ( i alla fall nästan fritt) bland tröjor, byxor, klänningar och diverse accessoarer. De plagg jag, som förståndig förälder, plockade fram dissades direkt. 5-åringen valde turkosa velourbyxor och en turkos tröja med gräsligt tryck i form av katt, glitter och blommor. 3-åringen, som är helt insnöad på prinsessor, Hello Kitty och rosa lull-lull, valde en rosa, randig klänning med volanger. Den enda jag fick välja till var lilla M som säkert hade protesterar om hon bara kunnat:). Lördagsgodis på ICA och lyckan var fullständig. Så underbart det är att kunna göra sina små barn så glada. Antar att det blir en något svårare utmaning ju äldre dom blir...
KRAM


I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar