Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

18 juli 2010

Semester-paus

I morgon ska vi packa ihop vårat semesterboende och förbereda för en jobb-vecka hemma i stan. Inte kul men nödvändigt. Har ju hela höstkollektionen att sy så det gäller att sätta fart nu om jag ska bli klar till andra veckan i augusti som jag tänkt. Längtar efter mina tyger och maskiner och har saknat den kreativitet som får flöda så fritt när jag jobbar. Å andra sidan har vi haft två underbart saltstänkta veckor här på landet och det känns sorgligt att det dröjer ett helt år innan vi får möjlighet att bo här igen.
/ Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar