Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

14 juni 2010

Kuckilura på FreshMilk

Jag är så glad!
Kuckiluras Spot the Flower jeansklänning och babyklänning säljs nu i butik FreshMilk i Göteborg. Finns dessutom i deras webbutik www.freshmilk.se
Underbara midsommarklänningar för alla som gillar prickar och blommor :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar