Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

15 juni 2010

Hej Prinsessan

Mina söta, goa tjejer!
Igår ritade dom varsin teckning och klistrade på fina bokmärken med glitter på. Teckningarna föreställde Prinsessan Victoria när hon gifte sig berättade dom stolt. Kunde dom ge sina bilder till Prinsessan på något sett? A ville dessutom att jag skulle fråga Prinsessan om dom inte kunde få komma på bröllopet.
Min första tanke var som vanligt att vara en trist, fantasilös vuxen som bara har en massa nej på lager. Sen ångrade jag mig och tog fram ett kuvert. Adressen till Kungliga slottet står på den Kungliga hemsidan. Fantastiskt praktiskt. Självklart ska mina älskade små tjejer få skicka sina fina teckningar till Prinsessan i Stockholm. Vilken härlig tid dom lever i. Tänk att få skicka brev till en riktig Prinsessa. Det fick minsann inte jag när jag var liten...
/ KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar