Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

30 juni 2010

Ballongkjol

Nu är det dax. Nu ska här bli ballongkjol! Skrev ett inlägg tidigare om svärmors ballongkjol och nu har jag alltså ÄNTLIGEN satt saxen i tyget. Eller, rättare sagt, både sax och nål. Den är redan halvfärdig och jag känner mig riktigt nöjd. Ett dolt blixtlås i sidan, helfodrad i sånt där slirvigt material som bara glider hit och dit så man kan bli knasig, men den blir jättefin. Den måste bli jättefin! Den är ju till svärmor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar