Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

1 juli 2010

Ballongkjol 2


Nu är den färdigsydd, svärmors ballongkjol, och den blev jättefin. Efter avprovning visade det sig att den var 2 cm för stor i midjan men strunt i det! Det var kul att få lite bekräftelse på att jag fortfarande kan sy annat än barnkläder. Hmmmm, kanske ska jag lägga till något damplagg till höstens kollektion. Jag hade ju tänkt hoppa över det men nu blev jag minsann inspirerad att tänka i nya banor. Tunikan Multirand ur vårens kollektion har jag sålt riktigt bra av men det kanske skulle vara kul att testa något lite mer "hot couture"...

Ha det gott i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar