Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

27 september 2012

Kuddtävling

Idag körde jag med två av mina kuddar till Sollebrunn. En fyrkantig i rött och vitt med quiltade applikationer och så en bokstavskudde förstås. På lördag anordnar man Bjärkedagen i Sollebrunns centrum (www.bjarkebygden.se) och butiken Textilfröjd har utlyst en tävling där man lämnar in en eller flera hemsydda kuddar och sen får besökarna, under lördagen, rösta fram den de tycker är finast.
Tror säkert att många tar chansen att visa upp sina alster för butiksägarinnan visste inte riktigt hur hon skulle få plats med alla inlämnade bidrag.
Får nog ta en sväng dit med barnen på lördag för att spana in konkurrensen.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar