Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

4 juni 2012

Bokstavskuddar i nya kläder

Nu ska vi se om jag inte kan komma igång med bloggandet igen. Har överlistat systemet och använder mannens padda för att kunna göra inlägg.
Först lite tråkiga nyheter; butiken Ut - & Inredning i Borås beslutade sig för att lägga ner verksamheten. Betydde att jag stod där med ett rejält lager uppsydda kuddar, korgar mm. Fick dock chansen att sälja dessa produkter i Mariedals fyndbutik i Alingsås under två söndagar. En jättekul upplevelse!








Så lite nyheter i webbutiken; bokstavskuddar i nya kläder. Marin stil i blått, rött och vitt med stjärnor och prickar och så bokstäver med bara prickar i olika färger. Håller också på att sy upp demoex i supersmarriga cupcakes-tyget, denna gång med benvit bakgrund.
Vill ni fynda bokstavskuddar kan ni just nu göra det på Tradera:
http://www.tradera.com/auktioner/TAG72

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar