Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 november 2011

Jul på Åhaga

I morgon ska jag skicka ett stort paket med färdigsydda julstrumpor till företaget Ut & In(redning) i Borås. De kommer att bli återförsäljare för några av mina produkter under våren och till helgen visar de upp en del av sina tillverkares alster på julmarknaden på Åhaga. Hann tyvärr inte sy fler än 12 strumpor för jobb-schemat är fulltecknat nu fram till jul. Kanske lyckas de sälja allihop, kanske får jag allihop tillbaks...

Spännande och väldigt kul att få vara med i alla fall.

I morgon är det måndag igen. Ny vecka, nya tag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar