Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

23 november 2011

Glutenfritt bullbak

Har bakat gluten,- ägg- och mjölkfria lussebullar och kanelbullar för första gången. Ett provbak inför julmarknaden. Mina två äldsta tjejer är känsliga för mjölkprotein och det är så ledsamt att hamna på ett café eller matställe där de inte tänker på att det finns ganska många allergiker som också gillar bullar och kakor.
Därför kan alla som vill fika på julmarknaden i Lygnared hitta något som fungerar oavsett om det är gluten, mjölk, ägg eller nötter man inte tål.
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar