Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

6 november 2011

Förvaringskorgar

Hur svårt kan det vara att sy förvaringskorgar med inlägg av papp? Svar: JÄTTESVÅRT! eller svårt kanske inte är rätta ordet men otroligt pilligt och krångligt.

Lovade att fixa en specialbeställning åt en vän; 4 fyrkantiga förvaringskorgar till en hallmöbel. Nu har jag gjort en av fyra och det tog ungefär en hel dag att klura ut hur jag skulle bära mig åt. Tre kvar...

Får lära mig att tänka efter lite innan jag glatt tackar ja till alla förfrågningar. Snygg blev den i i alla fall.

Skön söndag!

1 kommentar:

  1. Jag är glad att du sa ja!!! För det blev hur bra som helst! Kram världens bästa Tina!

    SvaraRadera