Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

4 november 2011

Ett berg bokstäver

Idag kom DHL och knackade på dörren. Det var min efterlängtade leverans av färdiga, formskurna bokstäver i ljuvligt mjuk och go skumgummi från IDEA i Karlstad.
Närmare bestämt 50 stycken som nu får pryda en stor del av min syatelje. Det är första gången jag tar hjälp i mitt företag och det är med blandade känslor. Att inte göra precis allt helt själv är lite kusligt men samtidigt är det ju underbart att få tid över att koncentrera mig på det jag tycker är allra roligast - designa och sy.
Nu ska dessa fina bokstavs-stommar få kläder och bli färdiga bokstavskuddar som ska säljas i butik, på julmarknader mm.
Trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar