Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

2 oktober 2011

Uppdaterad hemsida

Det är något nödvändigt ont det där att behöva uppdatera hemsidan. Det går så långt mellan varven att jag hinner glömma av lösenordet till admin-sidan... Å andra sidan stod jag inte ut längre med att hälsas av "vår- och sommarnyheter" på första sidan så idag, äntligen har jag lyckats få dit en ny bild. Något mer höstinspirerad.
Tyvärr är det fortfarande så att jag mest syr specialbeställningar och inte får någon tid över till att utveckla Kuckiluras utbud. Inget nytt designat för hösten med andra ord.
Tröstar mig själv med att bokstavskuddarna säljer bra och att jag kan börja planera för årets mysiga julmarknad. Mer om den längre fram.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar