Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

28 oktober 2011

Julstrumpa Ludde

Så blev det ytterligare en julstrumpa då. Samma modell som det vita och rosa men här har jag använt mjuk, smalspårig manchester i kornblått, brunt, rött och ljusgrönt. Juliga färger fast kanske inte helt vanligt att man ser dem ihop så här.
Lite pepparkaka möter lingon och blåbär.

Nu är det helg och i morgon är det dags för stora tjejernas halloween-fest. Har förberett avskurna fingrar och spindelgodis så det ska nog bli riktigt lyckat.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar