Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

13 oktober 2011

Julhjärta

Plötsligt känns julen väldigt nära när jag tänker på hur mycket jobb jag har kvar fram till första julmarknaden (sista helgen i november). Hur ska jag hinna?
Gjorde en liten julinspirerad hjärtkudde och la upp i webbutiken i går. Tror jag syr några fler till marknaden. Idag tog skisserna på en paketkalender också form. Lite applikationer, rött, vitt, hjärtan och granar. Låter det bra? Det kommer bilder så fort de är färdigsydda. Tills vidare får ni hålla till godo med julhjärtat.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar