Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

22 juni 2011

Sittkuddar

Fick en bild från Sweets of Swedens bakery shop. Jag har sytt mintgröna sittkuddar dekorerade med klädda, rosa-prickiga knappar till deras fönsternisch. Det måste ju vara mjukt och skönt att sitta och njuta av cupcakes och de andra godsakerna som finns bakom disken. Tycker det ser jättefint ut. Har sytt draperi med cupcake-applikationer också till deras garderobsutrymme. Kanske kommer det en bild på det också så småning om. Att sy inredningsdetaljer är väldigt roligt för det är lätt att se resultatet direkt. Några kuddar, nya gardiner, ett sofföverdrag eller förvaringskorgar i matchande färger kan göra jättestor skillnad i ett rum. Det får gärna komma fler liknande beställningar!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar