Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 juni 2011

Mailingbags

Beställde mailingbags i förra veckan och de damp ner i fredags. Rosa givetvis. Känns bättre att skicka mina saker i rejäla påsar än att packa in dem i ICA-kassar och omslagspapper. Fick hem 4 olika storlekar så att jag kan skicka allt från små nålhjärtan till större kuddar. Dessa beställde jag från Monika Kylli Emballage (webbutik) och jag gillar att de har väldigt många olika färger och storlekar att välja mellan. Priserna är ungefär samma som på andra ställen och frakten går efter Postens tabell. Det är inget billigt sätt att skicka Kuckiluras saker på men påsarna håller bra och det känns, som sagt, betydligt mycket proffsigare än en ihoptejpad plastpåse.
Ha en härlig vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar