Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

10 maj 2011

Kuckilura @ Sweets of Sweden

Glada nyheter! Från och med lördag kommer man att kunna köpa Kuckiluras Cupcake-förkläden hos nyöppnade Sweets of Sweden på Skanstorget 10 i Göteborg. Butiken, som också är ett bageri, inriktar sig på att sälja just cupcakes och förklädena är givetvis handsydda med smarriga applikationer för att passa butiken. Har sytt upp både barn- och vuxenstorlekar och hoppas de säljer lika bra som övriga sortimentet. Det är alltid lika roligt när det händer något nytt i mitt lilla företag och alltid lika nervöst att höra vad eventuella kunder tycker om det jag sytt...
Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar