Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

8 maj 2011

Körsbärsblom

Helgen har varit försommarvarm, solig och ledig. Trädgården blir lummigare och lummigare för varje dag och idag fick jag fram min handgräsklippare ur garaget. Orkade ca 3 kvadratmeter men det är tanken som räknas eller hur...

Stod med de två äldsta flickorna och tittade ut genom sängkammarfönstret på vårt otroligt vackra Japanska körbärsträd som nu står i full blom. Med den nedåtgående solen i bakgrunden och koltrastens sång på avstånd blev jag plötsligt väldigt, väldigt lycklig inombords.

2 kommentarer:

  1. Menh! Orättvisan är STOR! YNKE!

    SvaraRadera
  2. Åhhh var inte ledsen! Tids nog kommer vår och sommar till er också, och mygg och knott ;-)

    SvaraRadera