Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

19 april 2011

Highwaterbyxor och Macarons

Första "riktiga" vår-/sommarplagget är sytt. Äntligen. En sten har lyfts från mina axlar! Kornblå highwaterbyxor med raka ben, detaljer i sommarfräscht randigt och praktisk resår i midjan. Ett härligt plagg till alla gossar (och tjejer för den delen). Enkla att vika upp och lätta att dra på och av.


Så fort flick-varianten är färdig kommer jag att lägga upp dessa för beställning i webbutiken i stl. 68-134.


För att lyxa till min vardag har jag idag också beställt ljuvliga, citrongula macarons att ha som gå-bort-present i påsk. Kan varmt rekommendera alla sötsugna ett besök på Sweets of Swedens hemsida (http://www.sweetsofsweeden.net/). Försök att motstå frestelsen om ni kan:-)


Stor kram i vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar