Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

3 mars 2011

Hempysslat till salu på Facebook

Nu måste jag bara skriva om en ny sida på Facebook som jag blev inbjuden till;
Hempysslat till salu.
Där kan man antingen lägga upp saker man sytt, drejat, virkat, målat eller pysslat själv och önskar sälja eller titta efter något som någon annan, händig person gjort och vill sälja.
En jättetrevlig idé tycker jag. Man blir inspirerad av att se andras alster och man blir glad när man får positiva kommentarer om det man själv visar upp.
Är ni intresserade av lite annorlunda, unika kläder och grejer tycker jag absolut att ni ska leta upp den här sidan.
http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_186422554726450&ap=1
Spread the word!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar