Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

20 mars 2011

Bokstavskuddar

Mest på skoj gjorde jag en kudde i form av bokstaven E till min äldsta dotter. Jag såg bilder av något liknande för ganska länge sedan och sen kom frågan upp, om någon sydde dessa, på Facebook-sidan Hempysslat till salu. Hade en bit skumgummi över från ett annat projekt och tyg har jag ju ganska gott om så det var bara att sätta igång.
La upp en bild på mitt första försök och sen blev det helt galet. ALLA ville plötsligt köpa bokstavskuddar av mig...
Jätteroligt men jag har ju inte material så det räcker till mer än max 8 stycken. Nästa vecka får jag ge mig ut på skumgummijakt. Klart att alla som vill ska få köpa kuddar!

Ibland står allting helt still men just nu skulle jag behöva jobba 24 timmar om dygnet :-)

Ha en bra vecka
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar