Välkommen till Kuckiluras blogg

Kuckilura är mitt lilla företag som säljer egendesignade och handgjorda bokstavskuddar.

Man kan också boka ansiktsmålning och pysselaktiviteter med mig till t.ex. barnkalas, möhippa, kompisträff eller företagsevent.

Här på bloggen skriver jag om mitt företag, om mig själv och lite om min familj; min man, våra 3 döttrar, våra förehavanden och om livet som det är, just nu.

Titta gärna på Kuckiluras hemsida eller kontakta mig på shopinfo@kuckilura.se om ni undrar något, vill köpa något eller boka något.

Väl mött!
Tina

23 januari 2011

Provmodeller för vårkollektionen


Håller som bäst på att sy upp provmodeller inför våren. Idag blev det puffiga hängslebyxor. Sydda med tryckknappar i grenen, muddar i bensluten och knappar på axlarna. Som vanligt krävs en del justeringar innan jag blir helt nöjd men jag måste säga att jag älskar den här modellen. Perfekt att ha på dagis och söta nog att ha på kalas. Min lilla M kommer att få många par men de stora tjejerna vill ha "vanliga" byxor så jag kommer bara att rita mönstret upp till storlek 86 tror jag.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar